השוואה בין SugarCRM למערכות CRM אחרות

compare_org_resize_flipישנן מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) רבות כיום בשוק התוכנה בישראל.
בחירת מערכת CRM, ללא הבנה מעמיקה בהבדלים הקיימים בין מערכת CRM אחת לשנייה,
עלולה להסתכם בעלויות כספיות עצומות בשלבים יותר מאוחרים של השימוש במערכת ולאורך שנים רבות לאחר מכן.

לכן אל תבחרו את מערכת ה CRM על סמך נתונים מוגבלים ובסיסיים ונקודות מכירה שמעלים אנשי המכירות
של המוצרים השונים, אלא חשוב שהתמונה הכוללת והמלאה תהיה חשופה עבורכם,
הכוללת את הפרטים שרוב חברות ה CRM לא חושפות בפניכם לפני רכישת מערכת ה CRM.

הסיבה העיקרית שבזכותה SugarCRM היא הבחירה הטובה ביותר מול חברות ה CRM האחרות הקיימות היום בשוק, נובעת ממגבלות החברות המקומיות מול העלויות המוגזמות של החברות הבינלאומיות.

עד היום, כאשר חברה ביקשה לבחור מערכת CRM, היו קיימות שתי אפשרויות בלבד עבורה והן להלן:

 

 

 

 

 

האפשרות הראשונה היא לבחור במערכות ניהול קשרי לקוחות מקומיות (ישראליות בלבד)
ולהשלים עם החסרונות בבחירת מערכת מקומית כמו:

 

  • חוסר ביציבות החברה – הסיכון הכרוך באי מתן תמיכה במקרה וחברת ה CRM נסגרת או נקלעת לקשיים.

         לעומת זאת, עבור SugarCRM ישנן מאות חברות העוסקות במתן פיתוח ותמיכה במוצר זה בארץ ובעולם. 
         זאת בזכות העובדה ש SugarCRM היא מערכת ה CRM אשר צברה את מספר המשתמשים החדשים הגבוה ביותר 
         מבין כל חברת CRM אחרת בעולם. היא בעלת יותר ממיליון משתמשים וביותר מ 6300 ארגונים מסביב לעולם.

  

  • החוסר בתחרותיות – אי היכולת להשוות מחירים עם חברות נוספות, על אותו מוצר 
    ו"נעילת" הלקוח עם חברת ה CRM, מכיוון שאין חברה אחרת התומכת במוצר זה.

         לעומת זאת, ב SugarCRM תומכות חברות רבות נוספות בארץ ובעולם ומכיוון שהיא מערכת קוד פתוח,
         אפילו כל מתכנת PHP בעל ידע בסיסי יכול לשנותה בקלות.

 

  • חוסר בהתאמת המערכת לעברית – בעיות התאמה לעברית כאשר המשתמש מתחבר למערכת מחו"ל או
    ממערכות הפעלה מסוימות כמו אנדרואיד או דפדפן הסלולארי ספארי.

         לעומת זאת, SugarCRM היא מערכת קוד פתוח אשר נבנתה, מלכתחילה, עבור תרגום לכל השפות הקיימות כיום בעולם
         ולכן עברית נתמכת באופן מושלם מכל מחשב אישי, לפטופ ומכשיר סלולארי בעולם.
         כיום, SugarCRM כבר מתורגמת ל 192 שפות!

 

  • חוסר ניידות המערכת – בעיות נגישות המערכת ואי היכולת בשימוש מהבית או מחו"ל.

         לעומת זאת, SugarCRM ניתנת להתקנה בענן ולכן זמינה בכל זמן ומכל מקום, בארץ או בחו"ל ע"י דפדפן האינטרנט הסטנדרטי.
         כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט בלבד!

 

  • חוסר באיכות ויציבות המערכת – אי יכולת חברת ה CRM לבדוק את תפקוד התוכנה באופן מסיבי – מוגבלת לצוות בדיקות התוכנה של החברה בלבד.

         לעומת זאת, כל גרסה חדשה שיוצאת ל SugarCRM מתעדכנת אצל יותר ממיליון משתמשים ברחבי העולם,
         כאשר כל בעיה שמתגלה מדווחת ומתוקנת מיידית. בנוסף ישנה קהילה רחבה של מומחי SugarCRM מרחבי העולם
         הדואגת שהתוכנה תישאר מושלמת כמו שהיא היום.
         כיום, ישנן כבר 11,000,000 הורדות למערכת SugarCRM!
         אז עשו את ההשוואה בעצמכם, לאיזו מערכת CRM ישנו סיכוי גדול יותר להיות יציבה וללא תקלות?

 

  • חוסר בגמישות המערכת – מוגבלות ביכולת ההרחבות, השינויים והפיתוחים העתידיים הנדרשים ככל שהחברה גדלה.

         לעומת זאת, מערכת SugarCRM היא מערכת קוד פתוח ולכן אפשרויות ההרחבה שלה הן ללא הגבלה!
         ניתן להוסיף כל יכולת, לבצע כל סוג שינויי ולפתח כל תוספת העולה על רוחכם.
         לדוגמא, ניתן להוסיף תמיכה ברכזות תקשורת טלפוניות, אינטגרציה מול מערכות חשבונאות, אינטגרציה מול אתרי אינטרנט ועוד ועוד..

 

האפשרות השנייה היא לבחור במערכות ניהול קשרי לקוחות בינלאומיות ולהשלים עם החיסרון המרכזי
בבחירת מערכות מסוג זה והן העלויות הגבוהות באופן חריג! על כל רכישה או שירות הקשורים במערכת.
עלויות אלה הולכות וטופחות ככל שהמערכת גדלה עם השנים והן כוללות:

  • עלות שעת פיתוח ודרישות נוספות בהרחבה והתאמת המערכת בעתיד
  • עלות שעת תמיכה במתן תשובות לשאלות העובדים
  • עלות שעת טיפול בתקלות במערכת או בחומרה הקשורה במערכת
  • עלות קבלת המידע במקרה של עזיבה למערכת CRM אחרת (אם בכלל אפשרי)
  • עלות שעת הדרכה
  • העלות החודשית של רישיונות תוכנה לכל משתמש
  • עלות בסיס הנתונים
  • עלות הגישה של כל משתמש לבסיס הנתונים
  • עלות מערכת ההפעלה שעל השרת
  • עלות השרת והחומרה הכלולה בו

 

רק במערכת SugarCRM

עלויות התמיכה במתן תשובות לשאלות העובדים, עלות ההדרכות ועלות הפיתוחים והתאמות המערכת לצרכי החברה בעתיד,
כולן מינימאליות ויכולות להגיע אף ל 60% חסכון בעלויות לעומת חברות מקבילות!
ובנוסף:

 

  • אין תשלום על רישיונות תוכנה
  • אין תשלום על בסיס הנתונים
  • אין תשלום על עלות הגישה של כל משתמש לבסיס הנתונים
  • אין תשלום על מערכת ההפעלה שעל השרת
  • אין תשלום על השרת והחומרה הכלולה בו
  • אין תשלום על קבלת המידע במקרה של עזיבה למערכת CRM אחרת

 

SugarCRM מנצלת את היתרונות של שתי האפשרויות – מערכת מקומית ומערכת בינלאומית
והיא היחידה שנותנת אופציה שלישית הכדאית ביותר:

מערכת בינלאומית עם התאמה מושלמת לישראל, בעברית ובעלות מינימאלית!

 

לפרטים נוספים על האופן שבו SugarCRM חוסכת בעלויות לחצו על הלינק הבא להצגת הבלוג בנושא:
כיצד SugarCRM חוסכת בעלויות יותר מכל מערכת CRM אחרת.

 

במקרה ואתם מתלבטים האם להתקין מערכת CRM המותקנת מקומית בלבד ולא בענן או
במגעים עם חברה המוכרת מערכת ניהול קשרי לקוחות המותקנת מקומית, על מחשבי העובדים או בשרת מקומי בחברה שלכם,
ישנן שאלות שחובה עליכם להפנות לחברה זו.
לפני שאתם מחליטים איזו מערכת CRM לבחור, לחצו על הלינק הבא, הדפיסו אותו ודאגו לשאול את כל השאלות המצוינות בו.
כל שאלה שלא נשאלה, יכולה להסתכם בעלויות מיותרות שתשלמו בעתיד:
שאלות שחובה לשאול לפני הקמת מערכת CRM מקומית

 

במקרה ואתם משווים מול מערכת CRM ספציפית אחרת, אנא צרו עימנו קשר,
אנו בטוחים שמערכת SugarCRM טובה בהרבה מכל מערכת CRM אחרת ונוכל להסביר לכם מדוע.


נגישות